Práca pre obchodníkov

Práca na dosah:

Kniha obchodníkov

Konzultant technickej podpory
Poskytovanie profesionálneho odborného poradenstva a konzultácií zákazníkom v rámci oddelenia predaja na diaĺku, telefonickou alebo emailovou komunikáciou.

Popis práce
 
Konzultant technickej podpory poskytuje kvalifikovanú technickú podporu pre koncových alebo firemných zákazníkov. Je súčasťou oddelenia predaja, resp. v úzkej väzbe na činnosť obchodného oddelenia. Na rozdiel od pracovníka v call centre, rieši rôznorodé aj špecifické a procesné problémy a je súčasťou oddelenia predaja. Komunikuje so zákazníkmi na diaľku bez osobného kontaktu. Odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy - radí, konzultuje, rieši sťažnosti, nastavuje alebo aktivuje služby. V prípade poskytovania informácií pre zahraničie si práca bude vyžadovať znalosť cudzieho jazyka. Podľa typu firmy a poskytovaných služieb zamestnávateľ môže vyžadovať prácu na smeny.

Náplň práce
 
Typické činnosti
  • podpora a poradenstvo pre zákazníkov v oblasti produktov a služieb spoločnosti
  • spracovávanie prichádzajúcich hovorov zákazníkov
  • telefonické alebo emailové poskytovanie informácií
  • zodpovednosť za kvalitu poskytovaných informácií (korektnosť, profesionálny a zároveň ľudský prístup)
  • identifikovanie technických problémov a hľadanie jeho riešenia
  • riešenie námietok, požiadaviek a sťažností zákazníkov
  • spolupráca pri riešení zákazníkových problémov s inými oddeleniami spoločnosti
  • budovanie a udržovanie vzťahov so zákazníkmi
  • identifikovanie spôsobov zlepšovania služieb pre zákazníkov
Ďalšie činnosti
  • absolvovanie školení o produktoch a službách
  • dokumentovanie riešených prípadov

Čo sa vyžaduje
 
Vyžadované znalosti
  • znalosť produktov alebo služieb spoločnosti
Vyžadované skúsenosti
  • dobrý písomný prejav
  • výborné komunikačné schopnosti
  • schopnosť reagovať v neštandardných situáciách
  • skúsenosť v zákazníckom servise výhodou
  • výborná zručnosť v telefonickej komunikácii
  • ochota vzdelávať sa
  • schopnosť pracovať v tíme

Osobnostné požiadavky
  • zodpovednosť
  • flexibilita
  • zmysel pre službu zákazníkovi
  • schopnosť znášať stres
  • empatia
  • asertivita

Požadované vzdelanie
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • vysokoškolské II. stupňa

Ďalšie informácie
 
Alternatívne názvy pozície
  • Pracovník technickej podpory
  • Podpora služieb zákazníkom
Pracovné pozície s podobnou náplňou práce

Navigátor
Call centrum operátor  Telemarketingový pracovník  Pracovník zákazníckeho servisu  Konzultant technickej podpory  Helpdesk technik 

Naspäť     Na úvod     Vytlačiť     Preposlať známemu


ISSN 1337-0367