Práca pre obchodníkov

Práca na dosah:

Vyhľadávanie pracovných ponúk

Ponuky práce z oblasti  Podpora predaja

13.09.  
Customer Service Supervisor  
We are looking for an experienced Customer Service Supervisor with analytical thinking and a reliable, flexible, innovating attitude. If you think that you are the right candidate, hurry up to send us...
MANPOWER SLOVENSKO
Bratislava
100% 100%

30.08.  
Technical support for German speaking players (gaming industry)  
Are you fan of video games? Do you know what DLC, FPS or MMORPG means? What about having an access to the newest games and being among first ones to test them? Do you have an excellent German (especia...
Synergie Slovakia
Bratislava
100% 100%



Z popisov pozícií vyberáme...

Pracovník zákazníckeho servisu

Pracovník zákazníckeho servisu ako styčný kontakt spoločnosti so zákazníkom zodpovedá za poskytnutie dôsledného, profesionálneho a úplného zákazníckeho servisu - primeranej podpory a pomoci. Zákazníkmi sú buď spotrebitelia alebo firmy. Pracujú v širokom spektre organizácií - obchodných firmách, finančných inštitúciách, poskytovateľov služieb. Podľa toho sa líši ich zameranie a dominantné činnosti. Pracovník zákazníckeho servisu je zameraný na poskytovanie procesných informácií, napríklad o stave spracovania objednávky, rieši reklamácie, a rôzne informačné požiadavky. Zo zákazníkom komunikuje telefonicky, emailom, klasickou poštou alebo aj osobne. Zákaznícky servis vo všeobecnejšom ponímaní zahŕňa viacero pozícií, z ktorých najfrekventovanejšie sú - pracovník zákazníckeho servisu, operátor call centra, konzultant technickej podpory, pracovník helpdesku. Ich spoločnou črtou je, že komunikujú so zákazníkmi na základe žiadosti zákazníkov, nie sú zameraní na predaj. Pracujú v kancelárii, call centre alebo v maloobchonej prevádzke. Zobraziť celý profil...

Predstavujeme vám


    Ako hľadať prácu?

    • Ako správne postupovať
    • Vyhľadávanie pomocou kľúčových slov
    • História vyhľadávania